O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 10 lipca 2020

Podziękowania na bordowo


Dzisiaj przedstawiam Wam kolejne podziękowanie dla osoby kończącej swoja karierę zawodową. Tym razem na bordowo.


Kartka powstała na kwadratowej bazie z papierów z małego bloczka Nightfall (TEGO, TEGO i TEGO wzoru). Na kwiatach przysiadły motyle z paska Sunrise.



Dzięki kosteczkom 3d powstały fajne warstwy, ale na tyle niewielkie, aby kartka zmieściła się do koperty.


Kwiaty i motyle wzbogaciłam perełkami w płynie.



Na koniec dodałam różowe krople akrylowe.


Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 7/2020 - Kolory lata na blogu Altair Art.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

11 komentarzy:

  1. Cudowny motyw i cudowne kolory! Super kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałą praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace wychodzą z tych papierów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wakacyjna kartka! Świetne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor dodaje energii! Śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się że niemalże jedyna ozdoba są te motyle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art .

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna praca! Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Motylki dodają uroku :) Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu Altair Art, Monika DT

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...