O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 19 czerwca 2020

Notes



Od jakiegoś czasu leżał u mnie notesik w kraftowej okładce z niebieskimi dodatkami.
Postanowiłam go ozdobić i podarować w prezencie.


Idealne do jego ozdobienia okazały się resztki papierów. Kiedyś trzeba po nie sięgnąć i uszczuplić ich zapas.
Na zewnętrzne okładki wykorzystałam papiery marki Altair Art: Pulsar/Andromeda, Sunrise 05 żółty i Cold/Fish Eye.
Papiery lekko poszarpałam i potuszowałam.



Okładkę ozdobiłam dwuwarstwowym motylem od Snip Art. Koloru dodałam mu woskami od APScraft. Dół zrobiłam złotem, a warstwę ażurową niebieskim, turkusowym, zielonym, fioletowym i bordowym z odrobiną białego złota.



Górę okładki ozdobiłam rzędem półperełek, a na dole znalazła sie flaga z pierwszą literą imienia osoby, dla której ten notes powstał.


Wewnętrzne części okładki również ozdobiłam. Tym razem w nieco delikatniejszych barwach.


Do tego celu wykorzystałam papier Spring Blossoms 06 od Altair Art. Dodatki wycięłam z arkusza Flower Harmony - dodatki 09 oraz dużego motyla z Sunrise - pasek z motylami.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

9 komentarzy:

  1. Piękny motyl. Cudowny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie go ozdobiłaś. Cudny ten motylek, ten w środku też. :) Ja mam do ozdobienia praktycznie wszystkie moje art journale i jakoś się nie mogę zabrać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny do torebki - nie ma za dużo ozdób, więc szybko się nie zniszczy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda ekstra! Piękne przejścia kolorów na tekturkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały pomysł,jest pzreśliczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały notes :) bardzo podobają mi sie motylki, ten na okładce i w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wygląda z tymi postrzępionymi brzegami. Ładne kolorki i wygląda dosyć uniwersalnie, całkiem całkiem do torebki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za kolory. wspaniały projekt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...