O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 11 stycznia 2021

Kalendarz 2021


Nowy rok, nowy kalendarz. Jak zwykle ozdobiłam gotowy kalendarz. W tym roku w formacie A5.
Tak wyglądał w oryginale.


Ostatnio zauważyłam, że sporo prac robię w granacie i błękicie. Tym razem również padło na te kolory.
Do ozdobienia kalendarza użyłam papierów marki Altair Art: Cold/Fish Eye i Midwinter 03.
Przód i tył okleiłam tak, żeby lekko wystawał kolorowy motyw oryginalnej okładki.
Tył kalendarza jest granatowy.


Warstwy papieru przedzieliłam koronkowym odciskiem zrobionym z lekkiej masy.
Na górze dodałam puchate kuleczki.


Grzbiet kalendarza okleiłam błękitną i granatową wstążką. Z granatowej zrobiłam też dodatkową zakładkę.
Ozdobną tekturkę z oknem umieściłam na środku. To takie moje okno na przyszłość i marzenia do zrealizowania w tym roku.


Dolną koronkę wzbogaciłam różami na tiulowej taśmie i dekoracyjnym kwiatem.



I jeszcze dodałam tekturkowe cyferki oznaczające bieżący rok. A że "zero" miałam w innym rozmiarze, to zastąpiłam je perełkowym kółkiem.




Pracę zgłaszam na Wyzwanie 1/2021 na blogu Altair Art.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kalendarz, ciekawy [pomysł z tym okienkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest przepiekny,to wykończenie i ozdabianie,perfekcja

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki pozytywny :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł z oknem. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu, Justyna dt Altair Art 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kalendarz, dziękuję, że bawisz się z nami na blogu AltairArt :) - Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art - Ania cytrynowedrzewo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Najfajniejsze są właśnie tak ozdobione jak my chcemy. Super pomysł i wykonanie. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Altair Art. DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Styczeń to pora kalendarzy. Też lubię te ręcznie robione, z sercem, z pomysłem, niepowtarzalne... tak jak Twój. Pozdrawiam Joanna DT AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się motyw okna, i damskie dekory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na wyjątkowy kalendarz

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja wersja bardziej mi się podoba.:) Kolorystyka super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie osdobiony! Teraz nic tylko planować :) dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kalendarz, bardzo mi sie podoba motyw okna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna praca. Cudna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny kalendarz, też używam ozdobionego przez siebie... Czasem robię go specjalnie dla siebie, czasem zostaje mi ten co nie sprzedam... Ale zawsze cieszy mnie, że używam swojego rękodzieło i że nie jestem szewc co bez butów chodzi...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...