O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 14 stycznia 2021

Rogate tagowanie 2021 - styczeń


Coś się kończy, coś zaczyna...
Skończył się kolejny rok kartkowania na Rogatym blogu. Po raz szósty udało mi sie sprostać wszystkim miesięcznym wyzwaniom i zdobyć Złotą Odznakę Rogasia.



Zaczyna się kolejny rok wyzwań na Rogatym blogu. Rok 2021 zapowiada sie pod znakiem tagów i kursów.
W styczniu zaczynamy od zrobienia dowolnej kartki/pracy w formie taga lub z tagami.


A mini kurs przedstawia sposób zrobienia taga z okienkiem.


Zainspirowana tym kursem zrobiłam kartkę tagową z okienkiem. Jest biała z odrobina srebra.


Bazą jest perłowy papier z delikatnym nadrukiem. W okienku umieściłam odbity na kalce technicznej i zembossowany na srebrno zimowy widoczek.


Z papieru zrobiłam gwiazdę betlejemska i umieściłam ją na białych, kalkowych i srebrnych gałązkach.




Całość uzupełniłam śnieżynkami, wstążką i tekturkowym napisem od Pure & Natural Craft.


Kartkę zgłaszam na Wyzwanie #6 - Cała na biało na blogu Paper Card.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.


19 komentarzy:

  1. uuuuu! jak pięknie! embossing ładnie i delikatnie podkreślił motyw, też zresztą śliczny! Brawo brawo! Bawmy się póki nam się chce ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny tagus ❤. Slicznie zembosowalas motyw na kaleczce i te oszronione dodatki... ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udany start w Nowym Roku, tagowa kartka jest wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ten tag z okienkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag, powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny tag! Też się zastanawiam, czy nie zrobić go wg tutorialu, bo efekt cudny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna kompozycja świątecznego bukietu, podoba mi się ta jemiołka w nie do konca typowym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny tag, pięknie się to okienko prezentuje:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Paper Card:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, piękna zawieszka. Bardzo klimatyczna

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, taki zimowy, bardzo teraz na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny, zimowy tag, super wygląda ten embossowany krajobraz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł z tym okienkiem.
    Dziękuję, że bawisz się z nami w wyzwaniu Paper Card - DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawie wykonany tag. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny ten tag, ładna biel śliczny ten widoczek fajnie ze w wycietym owalu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia w wyzwaniu! Całość pięknie skomponowana ... super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...