O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 8 stycznia 2021

Urodziny dziewczynki


Dzisiaj przychodzę do Was z kartka urodzinową dla dziewczynki. Słodko i brokatowo.




Cyferki wycięłam z białego papieru brokatowego. Skrzydła wróżki, ogon, grzywę i róg jednorożca pokryłam klejem Magic i diamentowym brokatem. Natomiast motyla wzbogaciłam fioletowym brokatem.








Kartkę zgłaszam na:
 Wyzwanie 1/2021 na blogu Altair Art.


Wyzwanie nr 76 "Błysk" na blogu ScrapAndMe









Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

20 komentarzy:

  1. Skrzydła wyszły ślicznie. Fajna kartka. 10-latka na pewno się ucieszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wróżka, jednorożec, brokat - jest magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca a elementy pokryte brokatem baaardzo mi się podobają. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Altair Art. Pozdrawiam DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Od razu widać, że dziewczęca - róż, tęcze, jednorożec i brokat!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna dziewczęca praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art .

    OdpowiedzUsuń
  6. Fanka jednorożców będzie zachwycona. Dziękujemy za udział w wyzwaniu, Justyna dt Altair Art 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna praca, dziękuję, że bawisz się z nami na blogu AltairArt :) - Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajna! I ten unicorn z dodtakowym błyskiem! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art - Ania cytrynowedrzewo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Papiery z jednorożcami - idealne do kartek dla dziewczynek :) Fajna kompozycja! Pozdrawiam Joanna DT AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna i połyskująca kartka

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pobrokatowana :) śliczna dziewczęca :) dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza kartka :) pięknie się błyszczy, idealna na takie urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza, słodka kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przesłodka i z błyskiem :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna karteczka, idealna dla dziewczynki w tym wieku :) Dziękuję, że przyłączyłaś się do naszego wyzwania w ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...