O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 7 stycznia 2021

Kartka urodzinowa dla chłopca (2190)


Niekiedy kartki powstają same i tak jakoś mimochodem. Nastolatek, dla którego jest ta kartka, interesuje się pociągami i samochodami.
Przeglądając swoje papiery znalazłam zakupiony kiedyś w Skarbnicy Pomysłów papier Vintage Man. I wtedy w mojej głowie powstał zarys kartki.


Do jej wykonania wykorzystałam białą bazę i papier Cold/Fish Eye marki Altair Art. Wykorzystałam obie jego strony.



Po sklejeniu elementów znalazłam tekturowy drogowskaz i cyferki. Stwierdziłam, że bardzo tu pasują.



Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 1/2021 na blogu Altair Art.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

19 komentarzy:

  1. Ten drogowskaz świetny. Fajna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka! Tematycznie i kolorystycznie bardzo zgrana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna! Kolorystyka super! I ten drogowskaz świetny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolorystyka i świetna całość. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Altair Art. Pozdrawiam DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna, ciekawie skomponowana kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ci to wyszło Doroto. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art .

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemna praca. Nie znałam tego papieru. Dziękujemy za udział w wyzwaniu, Justyna dt Altair Art 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kartka, dziękuję, że bawisz się z nami na blogu AltairArt :) - Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna męska-chłopięca kartka! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art - Ania cytrynowedrzewo.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Energetyczna i bardzo chłopięca, super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe połączenie grafik na kartce, wyszło super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie dobrałaś kolory, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowa :) dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna, pomysłowa kartka :) A dokąd kieruje ten drogowskaz w przeciwną stronę ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam gdzie tylko nam się będzie chciało podążać

      Usuń
  16. Bardzo pomysłowa kartka :)
    dziękuję za wspólną zabawę w wzywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajna karteczka, a dobór kolorów mój ulubiony. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...