O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 13 lipca 2018

50-te urodziny


Urodziny są okazją, żeby obdarować solenizanta/kę bukietem kwiatów. Można te kwiaty podarować na kartce.


Moja kartka powstała z papieru ATF/Passion marki Altair Art. Uwielbiam łączyć obie strony papierów tej marki wykorzystując do jej zrobienia jeden arkusz. Podobną kartkę z tego papieru niedawno robiłam. Jest TUTAJ.



Napis wycięłam wykrojnikiem baner M od APScraft. Z bordowego foamiranu wycięłam kwiatki wykrojnikiem nasturcja mała i po ich uformowaniu w środek wkleiłam kryształowe mini-kwiatuszki.



Kompozycję kwiatową uzupełniłam różowymi i zielonymi kwiatkami od Ewy z AVEO ART.





Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 7/2018 - Do trzech kolorów na blogu Altair Art.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

24 komentarze:

  1. Cóż tu dużo pisać - świetna kolorystyka, pięknie skomponowana a te zielone kwiatuszki cudnie rozpromieniają pracę :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancka kartka i śliczne, puszyste piankowe kwiatuszki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka. Doskonale połączone kolory, piękna kompozycja!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kompozycja kwiatowa, kartka wspaniale się prezentuje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka, bardzo taka dostojna. Idealna na takie urodziny :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i bardzo elegancka , cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna, podobają mi się te ażurowe brzegi na warstwach papierów

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny bukiecik :) bardzo elegancka kartka powstała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu ALtair Art i zabawie Fansite :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka. Tyle się na niej dzieje. Dziękuję za udział z wyzwaniu Altair Art . Oraz za zabawę z marką APScraft. Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, dobrze utrzymana kolorystyka i fajna kompozycja, dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt - Marlena DT

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca. Bardzo mi się podobają te nasycone, "dojrzałe" kolory

    OdpowiedzUsuń
  13. super!! mimo takich żywych kolorów praca jest jednocześnie delikatna..

    OdpowiedzUsuń
  14. Zieleń i jasny róż w dodatkach świetnie przełamują ciemne bordo karki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna kartka. Niezmiernie podobają mi się te bordowe kwiatki. Czym je tak wybłyszczyłaś? Wygląda to fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest moc! Super energetyczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna i elegancka :) świetny dodatek zieleni - dodaje energi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu AltairArt.

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful card! thank you for playing with us at Altair Art challenge.

    OdpowiedzUsuń
  20. wonderful card with great color combo! thank you for playing along with us at AltairArt! ))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...