O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 11 lipca 2018

Ślub w stylu glamour



Dzisiaj przychodzę pokazać Wam kolejny komplet ślubny składający się z kartki i zawieszki na wino.


Kartka powstała na bazie już istniejącej, którą zrobiłam na warsztatach u Cynki we Wrocławiu.


Dodałam napisy wycięte banerkiem M od APScraft i tekturkę z Młodą Parą pokolorowaną woskami kameleon białe złoto i metal złoto królewskie.







Nie lada wyzwaniem było jednak stworzenie zawieszki na wino pasującej do kartki. Miałam co prawda papier i resztkę cekinowej taśmy, ale mediów takich jak były na warsztatach nie posiadam.


Postanowiłam wykorzystać to co mam w domu. Zamiast farb użyłam wosków z APScraft. Wykorzystałam kameleon białe złoto i metal jasnozielony do nadania błysku papierowi i ramce oraz kameleon białe złoto i metal złoto królewskie do pokolorowania tekturki z Młodą Parą. Zamiast koronki użyłam białej taśmy siatkowej, a wszystko uzupełniłam białymi różyczkami na tiulu.



Dodałam jeszcze tekturkę ze Scrapińca i duży kwiat.




Dół zawieszki wykończyłam sznurem perełek.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

14 komentarzy:

  1. Rzeczywiście glamour , tak sie tu błyszczy. Dziękuje za zabawę z marka APS craft.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ładne :) Podoba mi się pasmanteria poutykana między warstwami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Pięknie błyszczą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, jakże szalenie mi się podoba! Kolory, dobór dodatków, szczegóły... Piękna praca na pięknej bazie, widać, że pracowałaś na warsztatach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie...uroczo i z klimatem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet. Udało Ci się dopasować zawieszkę do kartki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super praca, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. no, no !- piękny glamur Dorotko Ci wyszedł :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplet w stylu glamur

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny oryginalny komplet

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...