O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 9 lipca 2018

Ach co to był za ślub...


Lato, to pełnia sezonu ślubnego. Na taką właśnie okazję zrobiłam kartkę i zawieszkę na wino.


Delikatny beż papierów z bloczka The Beautiful Moments marki Altair Art idealnie skomponował mi się z różem i odrobiną złota. jedną z warstw zembossowałam folderem i wzór lekko podkreśliłam tuszem.



Z założenia kartka miała być liftem pięknej kartki Wioletty, ale trochę pododawałam i wyszło jak wyszło.



Kwiatki zrobiłam z białego foamiranu. Zabarwiłam je różowym tuszem i wzbogaciłam różowymi i miętowymi pręcikami. To te duże, bo małe są od Ewy z AVEO ART.


Napisy tradycyjnie wycięłam banerkiem M od APScraft. A tekturkę z Młodą Parą pokryłam woskiem metal złoto królewskie. Do kompozycji kwiatowej dodałam kilka listków czereśni muśniętych różowym tuszem.



Wykorzystałam też warstwową ramkę od Scrapińca. Jej górną część lekko potuszowałam na różowo.





Do kompletu powstała zawieszka na wino. Kolorystyka i układ nawiązują do kartki.







Komplet zgłaszam na wyzwania:

Wyzwanie #71 - Ach co to był za ślub... na blogu Crafty Moly


Wyzwanie #17 - Zróbmy sobie kwiatka na blogu Three Wisches




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładny komplet! Kwiatki też udane :-) Dziękuję za wspólną zabawę z Three Wishes, Ania z DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło bardzo dobrze😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet :-) Dziękuję za udział w lipcowej zabawie na blogu Three Wishes - Danfi z DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny lift. Uważam, że lift nie mus być kropka w kropkę ;) Podobają mi się kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło w Twoim stylu, po prostu - i pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny lift. Śliczne kwituchy🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna karteczka! Cudne kwiatuszki:))

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna kartka, bardzo udany lift

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny komplet w delikatnych kolorkach :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft oraz Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolejny piękny ślubny komplet!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny komplecik, złocenia dodają elegancji ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie. Dziękuję za udział w zabawie Fansite na blogu Altair Art ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny komplet . Dziękuję za zabawę z marką Altair Art oraz APScraft.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna kartka :) Świetne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...