O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 15 lipca 2018

Szkatułka



Niedawno wznowiłyśmy nasze twórcze spotkania w Żorach. Na warsztat poszły drewniane szkatułki.
Wszystkie wyglądają tak - zdjęcie zwinięte od Ewy.


Pierwotnie moja szkatułka miała być z motylem na błękitnym tle, ale...
... pokrywanie bejcami i woskami szkatułki poszło w trochę innym kolorze i ostatecznie wybrałam inną grafikę.


Najpierw moje pudełko pokryłam brązową, zielona i niebieską bejcą. W moim mniemaniu wyszło to trochę za ciemno i dlatego dodałam trochę wosków z APScraft: metal srebro księżycowe, kameleon zielono-niebieski, metal jasnozielony, kameleon białe złoto i metal wino czerwone.


Metalowy uchwyt lekko przyrdzewiłam farbami rdzawy brąz, brąz siena i ciemny brąz.


W ruch poszedł też szablon i pasta strukturalna.





Środek mieni się podobnymi kolorami.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

12 komentarzy:

  1. Fajna . Super kolorki. Dziękuję za wspólna zabawę z marka APScraft.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna szkatułka w fajnej kolorystyce

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna i klimatyczna szkatułka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest! I z takim tajemniczym klimatem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klimatyczna, jak mówiła w dzieciństwie moja siostra "na biduszerię" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyszło Ci to cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkatułki super, a najbardziej to zazdroszczę tych wspólnych spotkań twórczych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! Te kolory wyszły świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kolory! Dziękujemy za wspólna zabawę z APScraft:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pudełko :) Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...