O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 3 marca 2018

Kartki świąteczne przez cały rok 2018 - luty bis



Udało mi się zliftować jeszcze jedną kartkę świąteczną, która jest propozycją w lutym w całorocznej zabawie na Rogatym blogu.


Na tapetę wzięłam kartkę Carpe Diem.


Moja kartka powstała na bazie papieru Pustynia z APScraft. Główną ozdoba jest przepiękna tekturka od Laserowe LOVE, którą lekko pomazałam woskiem kameleon białe złoto. Całość uzupełniłam białymi śnieżynkami wyciętymi dziurkaczem.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

13 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...