O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 7 stycznia 2016

(1) Wielkanoc 2016


Za oknem śnieg i mała zawierucha, a ja dzisiaj pokażę Wam kartke na kolejne świeta, czyli na Wielkanoc.
Skoro kartki bożonarodzeniowe robiłam w sierpniu, to wielkanocne mogę w styczniu.


Jako bazę wykorzystałam papier Dusk/Lemon tree z AltairArt, który można kupić w Skarbnicy Pomysłów. A ażurowe tło mam od Viol.


I jeszcze delikatny bukiecik.


Napis po prostu sobie wydrukowałam i wycięłam ozdobnymi nożyczkami.


Głównym elementem kartki jest postać Chrystusa wycięta z pocztówki.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

2 komentarze:

  1. Ja jeszcze żyje bożym narodzeniem a tu już tematy wielkanocne! Proszę proszę :)
    Swoją drogą karteczka bardzo ciekawa, świetnie wyglądają te jakie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...