O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 24 maja 2016

Kartki świąteczne przez cały rok 2016 - maj



Za oknem upal iście letni. Właśnie kupiłam, pierwsze w tym roku, truskawki.
To dla ochłody dzisiaj prezentuje zimowa kartke.


A to za sprawa kolejnego wyzwania na blogu Święta na okrągło. To już piąte zadanie w tym roku, a jego tematem jest Praca w innej technice. Należało zrobić kartkę w całkowicie nowej lub dawno nie używanej technice.


Zawsze marzyło mi sie nauczenie się techniki pergaminowej. jak na razie tej umiejętności jeszcze nie posiadłam, ale wymyśliłam sobie technikę, która udaje pergamino. Jest to biały embossing na kalce technicznej. Kilka razy już ja wykorzystywałam.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

8 komentarzy:

  1. Niebieskości dla równowagi tego ciepłego frontu majowego :) a pergamano - no właśnie - gdyby nie zbliżenie i Twoje słowa o embossingu to naprawdę można z nim pomylić! Jak zaczęłam oglądać to tak dokładnie pomyślałam! Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny efekt i śliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda embossing na kalce :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jeszcze takiego embosingu, karteczka jest urocza !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna karteczka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...