O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 25 lipca 2016

Album - notatnik na ŚDM (2)




Drugi album na wspomnienia i notatki z ŚDM zrobiłam z różnych papierów i w podobnym stylu co ten album. tym razem okładka jest bardzo "gazetowa" a środek kolorowy.






Album zgłaszam na Wyzwanie #10 z Od A do Zet - "Komu w drogę, temu..." na blogu TDZ.
No bo komu czas ruszyc w drogę, temu przyda  się miejsce na utrwalenie wspomnień. i tych zdjęciowych i tych słownych.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł! Zapisany na pewno będzie wspaniałą pamiątką z podróży.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację - bez miejsca do zapisu wspomnień żadna scraperka nigdzie nie wyjeżdża :) Świetna praca, fajna interpretacja tematu. Dziękuję za udział w moim wyzwaniu na blogu Towarzystwa Dobrej Zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca! Dziękuję za przyłączenie się do wyzwania w Towarzystwie Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca, dziękuję za udział w zabawie z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...