O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 11 grudnia 2016

Biały anioł



Anioły to nieodłączna część Bożego Narodzenia. To one zwiastowały narodziny Pana Jezusa.
Zrobiłam prostego, białego anioła na bazie sklejki.
Pomalowałam go białą farbą i ozdobiłam brokatem i perełkami w płynie. Całoś dopełnia brokatowa gwiazda betlejemska i gałązka z gwiazdkami.





Anioła zgłaszam na wyzwania:

Wyzwanie #17 Inspiracja piosenką świąteczna na blogu Wyzwania NIE-kartkowe.


Inspiracja stały się dla mnie piękne kolędy. A w tym przypadku szczególnie "Anioł pasterzom mówił..."


- Wyzwanie #1 - Magiczne, iskrzące święta na blogu Rgocraft




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

8 komentarzy:

  1. Piękny, delikatny aniołek :)
    Bardzo dziękuję za udział w nie-kartkowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny aniołek :) będzie śliczną ozdobą na święta :) dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft - DT AnnaWysocka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczny! Pięknie dziękuję za udział w nie-kartkowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny aniołek, taki delikatny. Dziękuje za udział w nie-kartkowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny anioł. Dziękuję za udział w wyzwaniu w egoCraft.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie zimowy anioł, Dziękuję za udział w wyzwaniu nie-kartkowym.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny ten aniolek. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Nie-Kartkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mniej znaczy więcej ;)) dziękujemy za udział w wyzwaniu nie-kartkowym ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...