O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 11 grudnia 2016

Boże Narodzenie 2016 - księga (5)



Dzisiaj pokażę Wam ostatnia świąteczną księgę, którą zrobiłam w tym roku. Powstała na świetnej kwadratowej bazie z Rapakivi.


Okładkę ozdobiłam papierami z kolekcji Świąteczne życzenia z LemonCraft. Przód ozdobiłam stroikiem ze świecą i gwiazdą betlejemską oraz bombkowa girlandą umieszczoną pod napisem.


Napis oczywiście wycięłam banerem M z APScraft. Wiecie już jaki to język?





W środku nie mogło zabraknąć nocnego nieba. Powstało z papieru Pulsar/Andromeda marki Altair Art.



Na tle rozgwieżdżonego (za sprawą brokatowych śnieżynek) nieba cudnie wygląda tekturka ze Świętą Rodziną z Crafty Moly. Przed szopką znalazło się kilka gałązek od Essy-floresy.



Pracę zgłaszam na wyzwania:

- Diabelskie wyzwanie z Fabryką Weny - Święta nie po polsku


- Wyzwanie - Świąteczny czas na blogu Eko-Deco




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

10 komentarzy:

  1. bardzo ładna kartka w formie ksiązki, dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawa forma pracy-gratuluję starannego wykonania i dziękuję za udział w wyzwaniu eko-deco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i oryginalna kartka:) Dziękuję za udział w świątecznym wyzwaniu Eko-deco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna z wierzchu ale środkiem pobiłaś rekord świata. Nie za dużo nie za mało. Cudnie!
    Powodzenia w wyzwaniu w Eko-Deco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalna kartka z wyrazistym przekazem. Dziękuję za zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, pomysłowa kartka. Dziękuje za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ilez tu się dzieje, ciekawa praca :) dziękuje za udział w wyzwaniu, Olga DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł na kartkę! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Często robię księgi, ale świątecznej jeszcze nie robiłam... Dzięki Tobie muszę nadrobić zaległości:)) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna księga. Dziękuję za wspólną zabawę z Eko-Deco. Dido / DT Eko-Deco

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...