O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 29 grudnia 2016

Rysowanki Julki



Wróćmy jeszcze na  chwilę do Świąt. A to za sprawą rysownika, który powstał jako prezent dla pewnej 3,5-latki.
Ta Młoda Dama chciała dostać kolorowanki z postaciami z bajki Kraina Lodu. Padło na ciotkę, aby takowe znaleźć. I okazało się, że nie jest to takie proste. Łatwiej te kolorowanki było wydrukować z internetu, niż je kupić. Ciotka postanowiła dorobić do tych wydruków odpowiednią oprawę.


Bazą stały sie papiery marki Altair Art: Ever and always - Pink, Sunrise 03 - mietowy i Ever and always - Rose.



Główną ozdobą są postacie wycięte z okładki zakupionego zeszytu. Z tym też był problem. Umieściłam je na bawełnianej siatce i ozdobiłam białymi pomponikami na taśmie z APScraft. Z tego sklepu wykorzystałam też różowe kropki akrylowe i metalowe narożniki.




Nie mogło sie obyć bez odpowiedniego napisu. "Rysowanki Julki" powstały z chorągiewkowego alfabetu z Craft Passion.




A w środku znalazł sie obrazek z tylnej okładki zeszytu - szkoda było go marnować. Dodałam też kilka śnieżynek wycuiętych dziurkaczem.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

  1. Świetnie skomponowany rysownik, obdarowana pewnie zachwycona była :)
    Dziękuję za udział w zabawie Stworzone z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...