O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 5 grudnia 2016

Świąteczne zawieszki


Wzięłam udział w zawieszkowej wymiance na Rogatym blogu. Wirtualnie zabawa trwała przez cały rok, a na Mikolaja obdarowałyśmy sie zawieszkami do prezentów.
Moją wymiankową parą była Magda. Przygotowałam dla Niej zestaw 6 białych zawieszek. Małe ozdobiłam gwiazdkami, a te większe aniołkami. Całość zapakowałam w srebrny woreczek.




Tagi w swej bieli sie błyszczą i mienią za sprawą brokatu, perłowej mgiełki i pudru do embossingu. Starałam sie, aby każda zawieszka była inna, ale jednocześnie miały stanowić komplet.













Moje tagi zgłaszam na Wyzwanie #3 - Bożonarodzeniowo niekartkowo na blogu Sklepik Gosi.





A od Magdy dostałam 6 uroczo kolorowych zawieszek. Dziękuję za śliczne zawieszki i wspólną zabawę.










Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

8 komentarzy:

  1. Piękna tagi :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Danfi

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Mam nadzieję, że wszystkie zawieszki znajdą swoich towarzyszy w postaci prezencików ;) Śliczne, iskrzące tagi zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne sa te Wasze zawieszki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Śliczności! I te zrobione, i te dostane. Prawda, że to była miła zabawa? :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba każdy by chciał przy prezencie znaleźć piękną zawieszkę z wymiany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zawieszki :) u mnie pewnie zamiast na prezentach, zawisłyby na choince :D Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Potworkowa (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje białe zawieszki są zachwycające, a te kolorowe zachwycą każdego obdarowanego, zwłaszcza dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna wymianka. Piękne tagi stworzyłaś 😃

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...