O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 6 maja 2017

Księga pełna kwiatów



I nadszedł wreszcie długo oczekiwany dzień Zlotu w Katowicach. Co roku z niecierpliwością oczekuję na Papiorzany Comber. Ja już zapewne jestem na miejscu i zaczynam zabawę na warsztatach z Karoliną.
A Wam pokarzę pracę, którą zrobiłam na zlotowy konkurs organizowany przez sklep APScraft.


Zrobiłam pudełko-księgę na gotowej bazie ze Scrapek.pl. Pracuje się na niej rewelacyjnie. Sama w sobie jest już bardzo dekoracyjna i składa się ją wyjątkowo szybko i prosto.
Bazę pomalowałam farbą akrylową. Trochę sie nakombinowałam, żeby uzyskać oczekiwany kolor, ale mi się udało. A przed rozjaśnieniem jej białą farbą potraktowałam na ciemny fiolet białą taśmę siatkową.


Przed malowaniem odbiłam na okładce okrągły stempel z koronkowym wzorem i zembossowałam go przezroczystym pudrem. Nakleiłam też ozdobne narożniki. Po malowaniu i lekkim przetarciu mokrą chusteczką uzyskałam ciekawy efekt.


Zembossowałam też kłódkę. Najpierw na złoto, ale potem zmieniłam koncepcje i druga warstwa embossingu to biały puder. Kłódeczkę ozdobiłam czarną półperełką.


Pracę zgłaszam na Wyzwanie #4 - EMBOSSING na blogu Altair Art.



Na wieczku powstała kwiatowa kompozycja umieszczona na pofarbowanej na zielono i fioletowo białej taśmie siatkowej z APScraft. Największy kwiat powstał z wykrojników z Craft Passion. Dodałam zwijane różyczki i lilie. Jako czerwony akcent umieściłam w bukiecie gotowe małe czerwone różyczki. Z APScraft wykorzystałam również gałązkę fasoli, liście czereśni, różowe mini-kryształki i mini kwiaty kryształki.









Środek utrzymany jest w podobnym stylu, ale z inną kompozycją.
Na wewnętrznej stronie okładki znalazły się przed malowaniem ozdobne narożniki i koronkowa serwetka wykrojnikowa. Na serwetce umieściłam napis oraz kilka różowych mini-kryształków, a na narożnikach białe półperełki.





Górną część pudełka ozdobiłam lekkim embossingiem i ażurowymi paskami oraz narożnikami.




W środku, na podwójnym tle, umieściłam ażurową serwetkę i kompozycję kwiatową z identycznych kwiatów i listków jak na przodzie księgi. Jedynie układ jest inny.



Elementy papierowe powstały z papierów marki Altair Art: Moonlight/Viridian, Jungle/Meadow, lawendowego z bloczkaEver and Always i różowego z bloczkaEver and Always. Ze Skarbnicy Pomysłów wykorzystałam tez małe białe półperełki i koronkową taśmę samoprzylepną.





Tył ozdobiłam jedynie ażurowymi narożnikami.


A taśma koronkowa zdobi boki pudełka.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

  1. Dorota, Ty to jak zwykle coś pięknego nam dodałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca a w realu wygląda rewelacyjnie :)
    Dziękuję za udział w zabawie APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna pamiątka. Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna, bardzo starannie wykonana i ciekawie pomyślana :)
    Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca Altair Art:)

    OdpowiedzUsuń
  5. co tu duzo mówić :) urocza księga !!
    super skomponowane kolory !
    dziękuję za zabawę z APScraft !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...