O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 7 maja 2017

Mini scrap



N tegoroczny Papiorzany Comber miałam zamiar zrobić tylko jedną pracę konkursową. Ale sie tak rozpędziłam, że powstały dwie kolejne.
Niezły wynik - trzy prace na cztery konkursy. Na ostatni też miałabym pomysł, ale czasu zabrakło.


Dzisiaj pokazuje Wam mój mini scrap w formacie A4 na czarnym kartonie. Jest to praca na Zlotowy konkurs z nagrodami od Projektogram. Należało zrobić pracę ze zdjęciem.


A szczegóły pooglądajcie sami.










Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...