O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 8 maja 2017

Pudełko na prezent



Papiorzany Comber przeszedł już w tym roku do historii. Teraz znowu trzeba czekać na kolejny.
A ja przychodzę do Was dzisiaj z moja trzecia pracą stworzona na konkurs w Katowicach. Jest to pudełko na prezent zrobione na gotowej bazie ze sklepu Scrapek.pl.
Praca ta powstała na konkurs sklepu Bee Scrap pt. Majowo mi...



Pudełko pomalowałam na liliowo i ozdobiłam papierami z bloczka Sunrise marki Altair Art. Z tej kolekcji pochodzą tez motyle. Natomiast listki i gałązki wycięłam z nieodzownego papieru Jungle/Meadow. Obie jego strony nadaja sie na "zieleninę" do wszelkich prac.
Ze Skarbnicy Pomysłów wykorzystałam też pianke foamiranową do zrobienia kwiatków. A dół pudełka ozdobiłam koronkową taśma samoprzylepną.



Wszystkie kwiatki zrobiłam samodzielnie z pianki. Do ich wycinania użyłam kwiatków z Craft Passion oraz margaretek z APScraft. Całość ułożyłam na różnych listkach i gałazkach. Z APScraft wykorzystałam jeszcze wykrojniki: gałązka fasoli i liście czereśni.Jako krople rosy wykorzystałam akrylowe krople.









Kompozycją kwiatową częściowo przykryłam ozdobne wytłoczenie wykonane folderem do embossingu. Takie samo wytłoczenie znalazło się w środku pudełka.





Pracę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie #55 - Krople rosy na blogu Artimeno


- Wyzwanie #06 - Bukiety kolorowe na blogu Flowers Handmade


- Wyzwanie majowe #5 - Motyle... w Skarbnicy Pomysłów




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

12 komentarzy:

  1. te kolorki,to wykonanie ,ten pomysł..........rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał !!! szałowa kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :) :)

      Usuń
  3. Przepięknie je ozdobiłaś! Trzymam kciuki by wygrało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełko i fantastyczna kompozycja z kwiatków <3
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga FHB - DT Olga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuć wiosnę :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ukwiecona łąka pełna motyli, ślicznie :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu FHB - DT Ania_M

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Piekne kolory, kwiaty, kompozycja - jestem zachwycona :)
    Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca Altair Art:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful project! Thanks for sharing it at Altair Art!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne !!
    dziękuję za wspólną zabawę z APScraft !

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne :) dziękuję za wspólną zabawę w Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...