O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 3 sierpnia 2017

BN 2017 (1)



Wiem, że jest środek lata. i na dodatek za oknem skwar.
Ale ja i tak przez cały rok tworzę kartki na święta BN.


W nawiązaniu do lata zrobiłam zimową kartkę na papierze Pustynia z APScraft. Cudnie komponuje się z bielą, tą matową i połyskującą. Napis wycięłam banerkiem M, a całości dopełnia żłóbek.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

  1. Prosto aczkolwiek elegancko. Pięknie wyeksponowałaś nasz papier Pustynny:)
    Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza kartka, tez uwielbiam papier Pustynia:) Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...