O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 6 sierpnia 2017

BN 2017 (2)



I znowu przenosimy się do grudnia.
Też tak macie, że musicie wypróbować nowe wykrojniki?
Ostatnio dotarły do mnie cztery wykrojniki z szopkami bożonarodzeniowymi. I jak tu ich nie wypróbować.
Na dodatek dostałam od Przyjaciółki dwa bloczki papierów świątecznych. Jeden z nich ma cudnie wytłaczane wzory. Ten, którego użyłam przypomina tekturę falistą.
Dodałam trochę bieli i kartka sama mi powstała.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...