O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 30 sierpnia 2017

Fortepian na ślub



I kolejne pudełko. Tym razem fioletowe z fortepianem w środku.


Do oklejenia kraftowej bazy użyłam papierów marki Altair Art: Holy Mountains 09/10 - motywy góralskie i Sunrise 06 - fioletowy.



Wieczko ozdobiłam warstwową ramką ze Scrapińca, napisem i małym bukiecikiem.




Środek jest w delikatniejszym odcieniu.






Na centralnym miejscu jest fortepian 3D od Manuny. Na klapie fortepianu znalazły się srebrne obrączki, jako znak małżeństwa. Wokół wylądowało kilka kwiatów.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

2 komentarze:

  1. śliczna i bajeczna pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny box, pięknie pomyślany i wykonany :)
    Dziękuję za udział w zabawie Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...