O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 29 sierpnia 2017

Komunijnie dla dziewczynki



Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym box'em. Co prawda do maja jeszcze daleko, ale fajnie mi się go robiło. Tak powstał box dla dziewczynki z okazji Pierwszej Komunii Świętej.


Wieczko ozdobiłam napisem, ramka i ręcznie zrobionymi kwiatkami.




Środek też jest utrzymany w delikatnych kolorach, ale z lekkim akcentem kolorystycznym.






Na środku w otoczeniu kwiatów znalazł się kielich z ozdobną hostią.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...