O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 17 sierpnia 2017

Uciekający Pan Młody (1640)


Ślub na wesoło? A czemu nie. Zrobiłam elegancką kartkę z zabawną tekturką uciekającego Pana Młodego z Filigranek.


Kartkę skomponowałam z papierów marki Altair Art: Breath of Spring - 05 i Breath of Spring - 09. Dodatkowo ze Skarbnicy Pomysłów wykorzystałam małe i duże półperełki.




Gotowe różyczki ozdobiłam listkami czereśni, a napis banerem M z APScraft.




I jeszcze odrobina koronki.


Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie #60 - Koronki na blogu Crafty Moly


- Wyzwanie #25 - Dowolna praca z tekturkami Filigranek na blogu sklepu Filigranki




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

11 komentarzy:

  1. ;) Pomysłowa. dziękuję za udział w zabawie Fansite 2017.

    OdpowiedzUsuń
  2. wesoła :)
    podobają mi się te zielone dodatki
    dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne przełamanie bieli ta zielenią, fajnie skomponowana całość :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie skomponowana pamiątka i bardzo wesoła :) Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  6. słodko... oby pan młody nie musiał uciekać :-)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly, DT Agata

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo wesoła i pomysłowa kartka :)
    Dziękuję za udział w zabawie Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka "na wesoło" :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, pewnie, że ślub może być na wesoło :) Dziękuję za udział w Filigrankowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna kartka! dziękuję za udział w Filigrankowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna kartka :) dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...