O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 16 sierpnia 2017

Wróżka



Letnia kartka z magiczną wróżką.
Taka prosta kartka powstała na pastelowym tle zrobionym kolorowymi farbkami.


W ramce kojarzącej mi się z lustrem przysiadła zaczarowana wróżka. To brokatowa naklejka kupiona w Biedronce. I jeszcze motyle ulatujące ku słońcu.





Napis i kwiaty kolorami nawiązujące do tła dopełniaja całości.




Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie #11 - Moodboard pastelowy na blogu BloomCRAFT


- Wyzwanie # 26 - Kolory upalnego lata na blogu Essy-floresy




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

6 komentarzy:

  1. Urocza ta wróżka. Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft. Udanego dnia i kolejnych twórczych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocza, tło wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne tło, ciekawie połączyłaś techniki. Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wróżki a zwłaszcza błyszczące. Dziekuję za wspólną zabawę z Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ramka jak lusterko - super pomysł! Bardzo dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...