O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 20 września 2017

Urodzinowa księga



Dzisiaj przedstawiam moja alternatywę dla kartki z okazji 60-tych urodzin.


Robiłam już kiedyś prace w takiej formie (TU, TU i TU), ale były one traktowane farbą w sparay'u.
Tym razem pokusiłam się o nieco inne wykonanie.
W ruch poszła farba nakładana pędzelkiem i miedziany puder do embossingu. Dodałam też nieco brokatu.


Do uzyskania ciekawszej faktury użyłam gazy, siatkowej taśmy i kleju Magik.
Całość pokolorowałam farba i pudrem do embossingu.
Potem dołożyłam kwiaty, zieleninkę i brokat.










Księgę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie #27 - Nowe horyzonty na blogu Essy-floresy


- Wyzwanie 12 - Urodzinowo na blogu Sklepik Gosi



- Wyzwanie #102- Książki na blogu 123 Scrapuj Ty!




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

9 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę u Ciebie pracę z udziałem mediów i to się chwali! Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ROMA znalazłoby się u mnie kilka prac z wykorzystaniem mediów

      Usuń
  2. Interesująca forma :) W imieniu DT Sklepik Gosi dziękuje za udział w naszej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie robiłam takiej pracy :) ciekawy pomysł i fajne próby z użyciem mediów :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Essy-Floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest moc, dużo ciekawych elementów i piękny efekt końcowy :) Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszło, "na bogato"! Bardzo dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie eksperymenty przynoszą zaskakujące rozwiązania ;) niebanalny prezent w niezwykłej formie :) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ozdobiona księga.
    Dziękuję za udział w naszym urodzinowym wyzwaniu na blogu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna praca , dziękujemy za udział w wyzwaniu 123 :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...