O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 14 maja 2015

Złota księga dla Mamy



Dzisiaj przedstawiam Wam kolejną księg na Dzień Matki.
Tym razem połączyłam złoto i soczystą czerwień.



Czerwone kwiatuszki zrobiłam samodzielnie i stworzyłam z nich taka kompozycję.






Księgę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie #63 - Praca z własnoręcznie wykonanymi KWIATAMI na blogu 123 Scrapuj Ty


- Sztukateria #20 - Ze złotem na blogu TricksArt


- Wyzwanie #5: Dla Mamy w Skarbnicy Pomysłów



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

2 komentarze:

  1. Fajne zestawienie kolorów :) Kwiaty są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...