O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 29 listopada 2017

BN 2017 (38)




Przedstawiam kolejne dwie kartki świąteczne w kształcie koła / bombki.
Napisy pochodzą z bloga BloomCraft.


Pierwsza kartka jest jasna, zrobiona na wytłaczanym papierze w napisy. Ażurowy wianek ozdobiłam świecidełkami i świeczką ze Scrapińca. Świeczkę wzbogaciłam śnieżynką od Essy-floresy. Świeczkę pomalowałam dwoma rodzajami past woskowych z APScraft.






Druga kartka jest lekko ośnieżona za sprawą pasty strukturalnej. Ośnieżyłam też lekko gałązki w stroiku. Brokatowe dzwonki skrzą się jak śnieg w piękny słoneczny zimowy dzień. A półperełki przywodzą na myśl kule śnieżne.
Kartkę zgłaszam na Wyzwanie #56 - Pada śnieg, pada śnieg... na blogu Studio SZOK








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

8 komentarzy:

  1. O i kolejne okrągłe karteczki - superowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, bardzo zimowe i świąteczne, a do tego pięknie okrągłe :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze kartki, świetnie wyglądają wycinanki z brokatowego papieru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna praca - pozdrowienia od Studio SZOK

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Studio SZOK :)Pozdrawiam -Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...