O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 20 marca 2018

Dziś są moje urodzinki


I kolejna Młoda Dama obchodzi swoje urodzinki. Pierwsze urodzinki. Z tej okazji zrobiłam dla niej okolicznościową kartkę.


Powstała ona na bazie papierów marki Altair Art: Dreams Come True 02 - zielony i Flower Harmony - pasek kwiaty i liście. Grafiki wycięłam z papieru Mała Księżniczka marki Latarnia Morska.



Napis, jak zawsze, wycięłam banerkiem M od APScraft. Z tego sklepu wykorzystałam również małe różowe kryształki, jeden duży różowy kryształ oraz woski do pomalowania serduszkowych balonów: zielony, fioletowy i metal wino czerwone.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

9 komentarzy:

  1. Piękna urodzinowa karteczka dla małej jubilatki. Na 100% spodoba się. Grafika świetna. I kotek!!(jestem kociarą i szczególnie wpadają mi w oko te futrzate , mruczące stworzenia). Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, słodziutka.
    Kiedyś miałam fioła na punkcie tych dziewczynek i wszystko dla mojej córeczki z nimi było. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna:)) ( Już wiem, że to nie stempelek:) ale dałam się nabrać ,bo naprawdę łudząco wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śuperowo to poskładałaś :) Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka , taka delikatna. Dziękuję za udział w zabawie z marka APScraft

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza, słodka i radosna kartka :) Dziękuję za wspólna zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...