O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 21 marca 2018

Wielkanoc 2018 (11)


I kolejna kartka wielkanocna. Tym razem lekko recyklingowa. A to za sprawą ukwieconego wejścia do groty, które było kiedyś cześcią przestrzennek pocztówki. Umieściłam je na kostkach 3D nad obrazkiem tworząc swego rodzaju przestrzeń.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

6 komentarzy:

  1. Karteczka bardzo ładna. I praktyczna, bo zmieści się na płasko w kopercie. A ja męczę się z tymi bogatymi, jak je upchać do koperty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zofiko - zamiast kopert kup pudełeczka i problem z głowy. Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...