O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 14 marca 2018

Wielkanoc 2018 (9)



Dzisiaj przedstawiam kartkę wielkanocną w trochę nietypowej kolorystyce.
Powstała na bazie papierów marki Altair Art: Ever and always - Lavender i Sunrise.



Obrazek z Jezusem oprawiłam w ramke z baziami, której nadałam kolor za pomocą zielonego wosku.




Kartkę zgłaszam na wyzwanie KARTKA NA WIELKANOC na blogu Art Brawurka.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

  1. Wow, cudne kolory. Przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory! Świetnie wyszła kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna :) nieziemski efekt, dziękuję za udział w zabawie Fansite AltairArt - DT Marlena

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza. Dziękuję za udział w zabawie Fansite Altair Art

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...