O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 13 marca 2018

Wielkanoc 2018 (8)



No to wracam do tematów świątecznych. Jeszcze kilka kartek będę miała do przedstawienia.
Dzisiaj bardzo prosta kartka w delikatnych kolorach.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

6 komentarzy:

  1. Ciekawa praca. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowa.Nie przepadam za takimi mocno "liturgicznymi" kartkami, ale podziwiam, że stałaś się taką specjalistką i robisz je bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...