O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 12 marca 2018

Mała pięknisia



Dzisiaj zmiana tematu. Zrobiłam kartkę urodzinowa dla małej Kingi.
Powstała z pięknych papierów z Magicznej Kartki. A grafiki wycięłam z papieru Mała Księżniczka marki Latarnia Morska.
Jako balony występują tutaj tekturowe serduszka pokolorowane woskami z APScraft: metal złoto królewskie, kameleon białe złoto i biała perła. Zawisły one na kawałkach białej dratwy.
Napis tradycyjnie wycięłam banerkiem M.







Kartkę zgłaszam na wyzwanie D jak Dratwa na blogu Kartkowe ABC.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

13 komentarzy:

  1. Piękna karteczka. Świetna grafika i kolory i kompozycja. Mała jubilatka na pewno będzie nią oczarowana. Ja też mam zrobić kartki na roczek. Jedna ma być z kotami a druga ze słoniem. Ale mam jeszcze trochę czasu. Myślę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna! Najpiękniejszy piesiu! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ślicznotka z tej pięknisi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkości w pełnej krasie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka słodka :) Piękna kartka Doroto. Dziękuję za zabawę z APScraft. Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest urocza, idealna dla małej dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka na pierwsze urodzinki :) Kolorowa i bardzo sympatyczna. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Kartkowe ABC

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kolorowo, dziecięco i wesoło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ radosna praca, świetna jest :) Dziękuję za wspólna zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna, delikatna dziewczęca kartka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...