O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 11 marca 2018

Wielkanoc 2018 (7)



Już za chwilę Wielkanoc. kartki trzeba wysyłać. przedstawiam kolejną kartkę w tym temacie.


Obrazek ze Zmartwychwstałym Chrystusem wycięłam ze starej pocztówki. Pod nim naniosłam przez maskę motyw serwetki. Użyłam do tego wosku metal złoto królewskie z APScraft. Woskiem metal jasnozielony pokryłam tekturkowe bazie, a napis umieściłam na banerku M. Całość dopełniaja kolorowe pisanki.



Pisanki powstały z ażurowych naklejek. Kartonik pomalowałam mazakami, nakleiłam jajeczka i je wycięłam.





Kartka wędruje na wyzwania:

Wyzwanie trzymiesięczne "Wybierz wielkanocny motyw i kolor" - część trzecia na blogu Klub Twórczych Mam - wybrałam pisanki i kolor zielony


- CARDS - kartka wielkanocna z jajem na blogu Art-Piaskownica




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

16 komentarzy:

  1. Piękna kartka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna praca, super pokazane detale. Dziękuję za zabawę z marką APScraft.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna karteczka. Dzięki za udział w wyzwaniu w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Прекрасная открытка! Спасибо за участие в задании блога Art Piaskownicа! Удачи!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia:-) DT Inka-art

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna kartka! dziękuję za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy szczegół, każdy element znakomicie się łączy z całością. Pięknie :) Dziękuję za udział w w wyzwaniu KTM.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne przesłanie Dorotko :) Dziękuję za wspólna zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękujemy za udział w zabawie Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...