O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 26 lipca 2018

Kartki świąteczne przez cały rok 2018 - lipiec drugi bis

Z rozpędu powstał jeszcze jeden, bardzo luźny, lipcowy lift kartki Gosi. Zabawa w całoroczne liftowanie kartek świątecznych trwa na Rogatym Blogu.









Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

13 komentarzy:

  1. Super lift świąteczny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, takie tradycyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne. Podziwiam Cię, że potrafisz wejść w klimat.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy i oryginalny lift. Piękna kartka,
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy i nieoczywisty lift, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie zinterpretowana kartka Gosi

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba już czas najwyższy pomysleć o tych kartkach, bo zwykle sie nie wyrabiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż się chłodniej zrobiło ;) Może już pora ... bo ja zwykle na ostatnią chwilę ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ho ho, kartki świateczne w lipcu :) ja jeszcze nie umiem wejść w zimowy klimat

    OdpowiedzUsuń
  10. Znowu same cudowności świąteczne. Nie wiem jak Ty to robisz w te upały ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...