O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 27 lipca 2018

Ramka



Na bazie przestrzennej ramki od Snip Art stworzyłąm prezent urodzinowy dla mojego Taty. Oprawiłam zdjęcie Jego wnuków.
Moi Rodzice co jakiś czas dostają taki prezent, dzięki czemu maja pamiątki z różnego etapu dorastania wnuków.
W ramce wykorzystałam dwa te same zdjęcia. Jedno posłużyło mi za tło, a z drugiego wycięłam chłopaków i przykleiłam na kosteczkach 3d.


Ramkę, oraz tekturki z murkiem od Scrapińca potraktowałam czarnym gesso oraz woskami: metal grafit, metal srebro księżycowe i metal wino czerwone z APScraft.









Ramkę zgłaszam na Wyzwanie 7/2018 - Przestrzenna praca z tekturką na blogu Tricks Art




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie pomediowana ramka :) Świetny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny prezent przygotowałaś ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa i mroczna ramka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się zastanawiałam, czyje zdjęcia ona wycięła, skoro oni się różnią tylko wzrostem a twarze są takie same ... to przez ten upał ... Świetna ta ramka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy efekt uzyskałaś dzięki woskom, muszę zakupić na wypróbowanie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny prezent i wspaniała pamiątka czyż nie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny efekt! Dziękujemy za wspólna zabawę z APScraft:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ramka :) Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowita pamiątka. Świetnie zmediowana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny efekt! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricksart!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricksart!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...