O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 23 sierpnia 2018

Potrójna



Witam serdecznie po wakacyjnej przerwie. Przewietrzyłam głowę, nacieszyłam oczy pięknymi widokami a serce spotkaniami z serdecznymi ludźmi. Mam nadzieję, ze to pobudziło moją wenę.


Na początek powstały trzy podobne do siebie kartki. Można powiedzieć, że są one liftami kartki zrobionej przeze mnie na DWC we Wrocławiu.

Kartki powstały na bazie papierów z kolekcji Beautiful Moments marki Altair Art.


Wszystkie kwiatki zrobiłam z białego foamiranu. Zabarwiłam go suchymi pastelami. A po dodaniu pręcików, dodatkowo dodałam odrobinę brokatu.
Wykorzystałam tez kawałki kolorowej krynoliny.

A teraz zapraszam do pooglądania każdej kartki osobno.






















Prace zgłaszam na Wyzwanie #35 - Kwiaty na blogu sklepu Miszmasz Papierowy.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

13 komentarzy:

  1. Śliczne wszystkie trzy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki i prześliczne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kartki, śliczne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne kwiaty i swietne kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiaty są piękne i wspaniale się prezentują na kartkach, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne karteczki, piękne kwiaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się kwiaty, są piękne, delikatne i maja śliczne kolory. Kartki także bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeurocze te trojaczki, a kwiatki ślicznie wyszły, mają świetne kolory :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, kwiaty piekne:) Dziękuję za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy":)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...