O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 29 sierpnia 2018

Kartki świąteczne przez cały rok 2018 - sierpień


Jak co miesiąc zapraszam na świąteczna pracę. Nie jest łatwo nastroić się bożonarodzeniowo w środku lata. Jednak dzięki liftowym wyzwaniom na Rogatym blogu jest to możliwe.
W sierpniu kolejne trzy propozycje kartek do zliftowania: Teresy, Kasi zNikisza i Majki - MakaArt.

Ja wybrałam kartkę Teresy. I jak zwykle mój lift jest bardzo luźny.



Kartkę zrobiłam z papierów marki Altair Art: Festive Bells 03 i Festive Bells 04. Wykorzystałam tez tekturkę od laserowe LOVE.









Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

7 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...