O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 6 września 2018

Zawieszka



Tak mnie dzisiaj wzięło na zrobienie czegoś. Bardzo mnie to cieszy, bo chyba wena zaczyna mi wracać.


Zrobiłam taką zawieszkę. Jako bazy użyłam tekturki ze skarpetek, a właściwie ze stopek.
Do jej oklejenia użyłam papierów Sunrise 06 - fioletowy i Sunrise 01 - różowy marki Altair Art.
Papier lekko poszarpałam, podarłam i ułozyłam z niego kilka warstw.


Papier i dodatki "pomazałam" woskami od APScraft: biała perła, kameleon białe złoto i kameleon różowo-fioletowy.



Użyłam też kilka odcisków z silikonowych foremek, które zabarwiłam woskami. Masę do wypełnienia foremek zrobiłam z białego gesso i matowego żelu Heavy body.
A pomiędzy kompozycją kwiatową i warstwami papieru umieściłam kremowe różyczki na tiulu.
Te produkty też mam z APScraft.





Do zrobienia odcisku tej ramki użyłam kleju na gorąco i białego brokatu. Potem pomalowałam ją woskie.



Jeszcze tylko małe życzenia i gotowe.
Digi-stempel jest autorstwa Wikuchy i pochodzi ze sklepu Ewa.pl.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

15 komentarzy:

  1. Pięknie wyszło, świetne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny efekt! Rewelacyjna praca ,świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta zawieszka, pięknie pomediowana i bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca AltairArt :)

      Usuń
  4. Świetna zawieszka, warstwowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Kolory urzekły mnie do reszty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna🙂 bardzo lubię takie kolorki

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne połączenie kolorów, bardzo lubię fiolet i turkus :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawieszka naprawdę na bogato:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! niesamowita praca :) dziękuję za udział w zabawie Fan miesiąca AltairArt - Marlena DT

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że nie oszczędzałaś na dodatkach :p Świetna rozbudowana zawieszka :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za udział w zabawie Fansite AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...