O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 7 września 2018

Pocałuj żabkę w łapkę...



Scrapy to u mnie niezwykła rzadkość. Jednak niekiedy pokuszę się, żeby zrobić jakieś LO.
Przedstawiam więc bardzo prosty layout z moim zdjęciem z ubiegłorocznej wycieczki.
Na zdjęciu całuje żabkę w łapkę...
Pamiętacie z dzieciństwa tę piosenkę Fasolek? Niestety ta żabka nie zmieniła się ani w księżniczkę, ani w księcia...



Praca powstała na papierze Hello lovely 03 od Essy-floresy.


Podstawą kompozycji pod zdjęciem jest wzór nałożony przez maskę farbą 3D w kolorze metal miedź od APScraft. Czerwoną farbką nałożyłam też przez maskę kilka serduszek, które lekko rozmazałam, tworząc kontrastowe kolorystycznie plamy. Dodałam też essowe tło z serduszkami, które pokryłam woskiem metal złoto królewskie.


Drewniany napis pokryłam woskami: metal złoto królewskie i kameleon białe złoto. Wyszedł ciekawy efekt, bo napis był ciemnobrązowy.



Dodałam jeszcze kawałek taśmy siatkowej i ufarbowanej na zielono gazy.


Całość uzupełniłam czerwonymi tekturowymi serduszkami.




Pracę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie #11 - Autorskie LO na blogu APScraft


- Wyzwanie #8 - Jak w bajce na blogu Studio Forty




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

15 komentarzy:

  1. O jak fajnie -świetne zdjęcie :) Urocza praca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś mam nie po drodze ze scrapami nie zrobiłam żadnego a tobie wychodzi super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też nie po drodze z tą formą, pięknie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam tę piosenkę! Fajny scrap. Gdzie spotkałaś taką żabkę?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna żaba, śliczny scrap :) czy książę się pojawił po pocałowaniu żabki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zmieniła się? Widocznie za długo czekała na Ciebie i zamieniła się w kamień juz na zawsze! ;-)
    LO to i dla mnie wciąż nie odkryte obszary. Przeraża mnie czasami ta przestrzeń do zapełnienia. A tu wyszło całkiem zgrabnie, a nawet suuuper!

    OdpowiedzUsuń
  7. Scrap wyszedł bardzo fajny. Muszę się pokusić o jakiś layout. A piosenkę znam i pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie oprawione zdjęcie :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami niewiele trzeba, żeby powstała świetna pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękujemy za udział w wyzwaniu Studio Forty! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...