O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 10 września 2018

Boże Narodzenie 2018 (1)



Czas oficjalnie zacząć sezon kartek na tegoroczne Boże Narodzenie.
Wiem, wiem... sporo ich w tym roku już pokazałam, ale były one związane z całoroczną cykliczną zabawą na Rogatym blogu.
Teraz zaczynam właściwy sezon...


Kartka powstała z obu stron papieru Festive Bells 03 marki Altair Art. Wykorzystałam też piękną świąteczną tekturkę od Agaterii.



Ramkę pokryłam woskiem kameleon białe złoto od APScraft.



A kwiaty na papierze wzbogaciłam kryształowymi mini-kwiatuszkami.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

10 komentarzy:

  1. Piękna, ciepła i nastrojowa świąteczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dopiero się zabieram do świątecznych katek! Pięknie wyszło, bardzo świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka:) Ja jeszcze nie mogę nastroić się świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ja jeszcze nawet nie myślę o świątecznych kartka ale chyba muszę wyciągnąć powoli świąteczne tekturki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, dla mnie to jeszcze zdecydowanie za wcześnie na świąteczne prace! Piękna ta tekturka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosta aczkolwiek wymowna :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za udział w zabawie Fansite AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...