O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 2 lutego 2019

Kalendarz 2019



Udało mi się wreszcie ozdobić mój tegoroczny kalendarz. Bazą jest niewielki gotowy kalendarz, który dostałam pod choinkę.


Okładkę najpierw pokryłam czarnym gesso. Potem za pomocą gel medium przykleiłam koronkę.
Dodałam kilka tekturek i metalowych ozdób. Całość poozdabiałam woskami od APScraft: srebrnym, bordowym i fioletowym. Metalowe ozdoby dopełniłam kryształowymi mini-kwiatuszkami.



Warstwowa tekturka pochodzi od Scrapińca, a cyferki znalazłam w odmętach szuflady.











Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

15 komentarzy:

  1. Fajny błyszczący kalendarz wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kalendarz. Uzyskałaś piękne kolory. Fajny pomysł z kwiatem jako zero :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kalendarz, bardzo fajne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale oryginalny kalendarz, gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna okładka :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny kalendarz, ciekawa faktura :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna okładka, fajnie coś takiego wyciągnąć z torebki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...