O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 12 września 2018

Boże Narodzenie 2018 (3)



Dzisiaj przedstawiam Wam prosta kartkę z szopką od Laserowe LOVE. Brzegi tekturki lekko wytuszowałam i podkleilam ją złotym papierem. Gwiazdę ozdobiłam kryształowym nini-kwiatuszkiem od APScraft.
A całość umieściłam na papierze Festive Bells 04 marki Altair Art. Wykorzystałam obie jego strony.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

7 komentarzy:

  1. Ja jeszcze zupełnie nie czuję świątecznego klimatu ale kartka piękna, cudne kolorykolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie tworzysz te świąteczne karteczki :) Podziwiam talent:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne świąteczne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się kompozycja, świetna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w zabawie Fansite AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...