O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 13 września 2018

Kartki świąteczne przez cały rok 2018 - wrzesień




Na Rogatym blogu nadszedł czas na kolejne liftowanie. We wrześniowym zestawie znalazła się do zliftowania również moja kartka. Oprócz niej Inka zaproponowała kartki Ani i Pasje Violi.


Na pierwszy ogień wzięłam na warsztat kartkę Violi. Jej kartka wygląda tak:


W mojej kartce połączyłam błękitny papier Sunrise 04 marki Altair Art z kremowym papierem czerpanym. Głównym elementem jest tekturka od Laserowe LOVE. Nieświąteczne papiery również nadają się do bożonarodzeniowych prac.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

17 komentarzy:

  1. Cudne kartki ja jeszcze nie zaczęłam świątecznych już czas?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widzę Twoje kartki to ręce mi się wyrywają aby stworzyć coś światecznego :) Cudowne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny lift Dorotko :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. coraz więcej kartek świątecznych, a ja ciągle w polu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna :) Ja muszę się za kartki świąteczne zabrać, bo potem będzie mało czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne świąteczne, a ja nie mam ani jednej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne kartki i śliczne kwiaty, u mnie podobnie jak u Doti też pustki ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, jakie ładne... Pora zacząć o nich myśleć!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajny kolor tej kartki! Taki słoneczny zimowy dzień :) Bardzo udany lift :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka ładna kartka w niebieskościach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pieknie zliftowalaś moja kartke ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne prace, niebieska kartka urzekła mnie :) dziękuję za udział w zabawie AltairArt - Marlena DT

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne karteczki, ja jeszcze nie czuję zimy ani świąt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świątecznej kartki w niebieskościach to jeszcze nie widziałam:) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...