O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 14 września 2018

Kartki świąteczne przez cały rok 2018 - wrzesień bis

Inka w zabawie w liftowanie na Rogatym blogu proponuje tak ciekawe kartki, że często liftuję je kilka razy, albo wybieram więcej niż jedną.


We wrześniu jako druga na tapetę trafiła kartka Ani, która wygląda tak:


Moja kartka powstała z papieru ATF/Passion marki Altair Art oraz papieru brokatowego. Gwiazdki wycięła ze sprasowanego w arkusz sizalu. A na środku umieściłam tekturkę z Jezusem w żłóbku od I KROPKI.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

15 komentarzy:

  1. I kolejny piękny lift :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna, patchwork dobry na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna. A te gwiazdki bardzo oryginalne

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie sobie poradziłaś z tym liftem, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny ten sizal sprasowany! Jeszcze takiego nie widziałam, mega efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna kompozycja, bardzo łądna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kartka, choć nietypowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za udział w zabawie Fansite AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...