O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 27 października 2018

Bordowa



Bordowy jest bardzo fajnym kolorem do tworzenia kartek. A odcień papieru ATF/Passion marki Altair Art jest urzekający.



Kolor dwóch górnych warstw papieru wzbogaciłam bordowym woskiem od APScraft. Dzięki temu zabiegowi papier pięknie się mieni i błyszczy odbijając światło. A kwiaty posypałam błyszczącym brokatem. Te bordowe wyglądają dzięki temu jak oszronione. No i przepięknie się błyszczą.




Wykorzystałam też digi-stempel od Wikuchy, który umieściłam w ramce od SnipArt. Ramkę zembossowałam białym pudrem. Dzięki temu też pięknie odbija światło i eksponuje swój wzór.


Pod ozdobnie wyciętym papierem umieściłam białą koronkę.


Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- Bordowy na blogu Tworzę w Jednym Kolorze


- Wyzwanie 10/2018 - Niech się błyszczy na blogu Altair Art




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

14 komentarzy:

  1. Ślicznie i elegancko :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancko i stylowo :) dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art - pozdrawiam Marlena DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancka kartka w pięknym kolorze! Dziękujemy za wspólną abawę z APScraft:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka w pięknym kolorze i świetnej kompozycji:) Dziękuję za udział w wyzwaniu ALtairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. so festive and elegant! thank you for playing along with us at AltairArt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ale piękny kolor :) dzięki któremu kartka wyglada na bardzo bogatą.
    Super praca!
    Dziękuję za udział w zabawie APScraft

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu AltairArt.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...