O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 26 października 2018

Boże Narodzenie 2018 (19)



Na dacebookowej grupie inspiracyjnej Altair Alt ruszyła nowa zabawa. Jest to zabawa w liftowanie przedstawionej kartki. Szczegóły pierwszej edycji Liftu miesiąca znajdziecie TUTAJ.



Oczywiście nie mogłam przejść obok tej zabawy bez reakcji. Bo i moje ulubione papiery i przepiękna kartka Reni przepiękna.


Moja kartka powstała z papieru Jungle/Meadow marki Altair Art. Pisałam już wielokrotnie, że bardzo lubię robić kartki z jednego arkusza papieru. A kolekcje Altair Art idealnie się do tego nadają.



Napis i wszystkie gałązki pokryłam brokatem w kleju.


A moja gwiazda betlejemska jest małym eksperymentem. Bowstała z białego foamiranu, a wycięłam ją wykrojnikiem Liść2 os APScraft. Kwiat też mocno się błyszczy, ale jakoś nie umiałam tego uchwycić na zdjęciu.











Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

10 komentarzy:

  1. Świetny lift Dorotko, no i "liściowy" kwiat wyszedł Ci rewelacyjnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny lift :) Gratuluję pięknej poinsencji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie trudno się oprzeć tej kompozycji. A kolorystyka niezwykle oryginalna i zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie zliftowałaś kartkę Reni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Podobają mi się kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka piękna. Bardzo podoba mi się ten element (sznurek, tekturka?) pod kwiatkiem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...