O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 20 grudnia 2018

Lampion z aniołkiem



I jeszcze jeden lampion zrobiony ze słoika. Tym razem jest większy, bo musiał pomieścić wkład do znicza. Ten lampion bowiem zawędruje na cmentarz.
Tak sobie pomyślałam, że w Święta na grobach są znicze bardzo do siebie podobne. A ja chciałabym byc oryginalna i zrobiłam sama lampion.


Słoik pokryłam białym gesso, dół i górę pomazałam pastą śniegową i obsypałam brokatem od APScraft. Z jednej strony przykleiłam wycinankową szopkę, a z drugiej znalazła się gałązka i mały aniołek. Gałązkę i wzór na boku słoika podkreśliłam białym woskiem. Całość uzupełniłam sznurem białych perełek.











Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

13 komentarzy:

  1. Będzie to piękna świąteczna ozdoba. Pozdrawiam i życzę, spokojnych, radosnych, rodzinnych świat Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ozdoba, ma takie ciepłe światło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, tylko czy przetrwa próbę pogodową, bo aż żal tego cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten efekt śniegu. Super to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tym lampionem, będzie oryginalnie i takie od serca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszelkie lampiony, a Twój jest nadzwyczaj świąteczny :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentuje ten lampion :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny lampion :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...